`9.

` każdy kolejny dzień oznacza nieszczery uśmiech a każda noc morze łez.


` Nie kwalifikujesz się na mężczyznę marzeń.


` Mam nadzieję, że Cię nigdy nie zobaczę i uciekniesz z moich myśli...


`Spojrzeć w oczy tak by zobaczyć to czego nie widzi nikt inny ..


` - dlaczego Ty ciągle się uśmiechasz. ?!
- bo nie znalazłam dostatecznych powodów do smutku..



`teraźniejszość jest linią rozciągnięta nad przeszłością. sekret przejścia po niej tkwi w tym, żeby nigdy nie patrzeć w dół.


`chciałabym usłyszeć,że to co było między nami wciąż jest i wciąż jest ważne . .


`Powieki są po to by nie patrzeć na to jak odchodzisz na zawsze



2 komentarze:

  1. świetny blog ; *
    będe zaglądać : )
    iitiismyliife.blogspot.com : )
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że zaglądałaś na mojego bloga, bo zostawiłas po sobie ślad w postaci komentarza.
    Jeśli podoba Ci się mój blog i lubisz go czytać, to możesz zagłosować na mnie w konkursie na bloga roku 2012 w kategori LIFESTYLE.
    Wystarczy wysłac smsa o treści c00343 na numer 7122. Koszt smsa to 1,23.
    Z góry bardzo dziękuję ;)) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń